Samen met stylingbureau Kamer 465, die elk jaar de nieuwste interieur- en badkamertrends voor Cleopatra visualiseert, is een set nieuwe trendbeelden gefotografeerd met als doel de consument met badkamerverbouwplannen te inspireren. De rode draad: De badkamer leeft weer.
De inspiratie - Kamer 465
Styliste Nanouk van Ramshorst: “Het vrouwelijke thema ‘Floral Grounds’ is een aards thema die verwijst naar de rituelen van de hammam. Er wordt gebruik gemaakt van warme kleuren en rijke materialen zoals marmer en koper. ‘Indigo Lines’ is een mannelijk en energiek thema en representeert de natuurlijke kleurtechniek Indigo die nu in opkomst is. Grove materialen en strakke lijnen staan centraal. ‘Shimmer’ is geïnspireerd door natuurlijke mineralen en hun wonderlijke schittering. Je vindt er veel pasteltinten, glas en marmer.”
Het resultaat
“Het resultaat is een set frisse beelden die inspireren”, vertelt Nanouk. “Consumenten hebben nu een mooie basis die hen leert de badkamer om te toveren tot mini-spa in een handomdraai. Dit bereik je o.a. door een onderscheidend kleur- en materiaalgebruik en te spelen met nieuwe en oude technieken.
Over Cleopatra
Cleopatra, dochteronderneming van Hansgrohe, is sinds 1966 de Nederlandse producent van luxe en hoogwaardige wellnessproducten. Het assortiment bestaat uit luxe douches, stoom-/douchecabines, maatwerk stoombaden, baden en whirlpools. Cleopatra bedient zowel de consumentenmarkt alsook de professionele markt.