Mensen die hun interieur willen verrijken met een design van mozaïektegeltjes zijn vanaf vandaag niet langer gebonden aan het standaard aanbod van fabrikant of importeur. Met de introductie van het nieuwe merk en concept Milovito - een initiatief van Vincent van Aal van Mozaiek-online.nl - kunnen consumenten voortaan zelf rechtstreeks aan de ontwerptafel plaatsnemen en naar eigen smaak en inzicht hun meest geliefde mix en patroon samenstellen. Bij Milovito kan worden gekozen uit meer dan honderd verschillende tegeltjes die in iedere mix en variatie kunnen worden samengesteld.
De introductie past helemaal bij het nieuw-consumentisme van tegenwoordig waarbij de consument steeds meer co-creator van producten wil worden en geheel zelf het aanbod wil bepalen. Vincent van Aal verwacht met de komst van Milovito dan ook een verdubbeling van zijn omzet.
Consument als co-creator
Vincent van Aal, directeur en stuwende kracht achter Milovito: "De moderne, trendbewuste consument wil zelf mede-ontwerper zijn van zijn of haar interieur. Hij of zij wil zijn eigen, persoonlijke stijl in huis creëren en niet afhankelijk zijn van fabrikant en importeur maar juist zelf aan de ontwerptafel aanschuiven. Bij Milovito geven we hen die mogelijkheid. Het motto van ons nieuwe merk is Mosaic your style!. In die drie woorden ligt de hele filosofie besloten. Wij verwachten bovendien dat dit uitgangspunt de interieurdesignmarkt en de mozaïekmarkt in het bijzonder behoorlijk op zijn kop zet. De klant is écht koning en is niet meer afhankelijk van de reeds samengestelde collectie van de fabrikant die deze in prachtige brochures en op demostalen aanbiedt. We leven in een tijd dat mensen zich willen onderscheiden. Mozaïek staat voor originaliteit en creativiteit, die wij samen met onze klanten in geheel persoonlijke stijl samenstellen."
Van Aal: "Wij merken dat nu al het merendeel van onze klanten zich op unieke, persoonlijke wijze wil onderscheiden. Door ons verder te specialiseren en de klant vanaf het eerste moment als uitgangspunt te nemen, verwachten we een sterke omzetstijging. Ons eigen motto is net zo eenvoudig als doeltreffend: wat jij mooi vindt maken wij! Duidelijker kan ik het niet stellen."
Over Milovito
Milovito is een initiatief van Vincent van Aal, in 2003 ook oprichter van Mozaiek-online.nl en inmiddels de grootste mozaïekspeciaalzaak van Nederland. Het bedrijf is de enige in Nederland dat geheel gespecialiseerd is in mozaïek. De showroom van Milovito is gevestigd in Wijchen. www.milovito.nl is het belangrijkste online verkooppunt.