90% van de Nederlanders maakt zich, in meer of mindere mate, zorgen over achterblijvende toiletluchtjes. Het verspreiden van deze ongewenste vervelende geur leidt tot diverse camouflagetechnieken, gevoel van schaamte en aangepast gedrag. Het toilet met een gerust hart achter laten voor de volgende gebruiker is met de geurneutralisatie-oplossing van Geberit geen utopie, maar werkelijkheid geworden. Het toiletsysteem Geberit DuoFresh zuigt de geur direct weg uit het closet en neutraliseert deze in het systeem achter de wand. De toiletruimte blijft daardoor continu fris ruiken. Hierdoor kunnen alle gebruikers opgelucht ademhalen. Afgelopen jaar heeft Geberit campagne gevoerd en Nederlanders bekend gemaakt met deze geuroplossing. De campagne ‘Stank hoeft niet te stinken’ wordt vanwege het succes in het najaar van 2017 herhaald.
Het ruiken van vieze geuren heeft direct invloed op ons gedrag en op hoe wij ons voelen. Dagelijks worden luchtjes rondom het toilet geroken. Daarmee is de wens omvangrijk om deze geurkwestie op te lossen. Een oplossing met een voortdurend fris ruikend toilet als resultaat.
Geberit DuoFresh toiletsysteem
Het DuoFresh toiletsysteem zorgt ervoor dat de toiletruimte niet meer stinkt. Het inbouwreservoir van het toilet bevat een actief filter. Dit filter verwijdert de vieze luchtjes direct uit de wc-pot. De lucht wordt geneutraliseerd en komt geurloos weer in de toiletruimte terecht. Door een toiletblokje achter de bedieningsplaat te doen, heb je bovendien bij elke spoeling fris water. Zo kan je met een gerust hart het toilet achterlaten voor de volgende gebruiker.
Campagne ‘Stank hoeft niet te stinken’
Om bij meer mensen bekend te maken dat stank niet meer hoeft te stinken, gaat Geberit in het najaar van 2017 weer campagne voeren. In de maanden september en oktober is een radiospot te horen op de belangrijkste Nederlandse radiozenders. Op de 50PlusBeurs (sept) en de vt wonen&design beurs (okt) worden bezoekers tijdens hun toiletmoment geattendeerd op de DuoFresh door toiletvertising. In dezelfde periode draait er een social mediacampagne en is er een winactie. Ook in de sanitairshowrooms wordt er extra aandacht besteed aan deze oplossing. Alles wordt online ondersteund door de campagne website www.stankhoeftniettestinken.nl.