Het toonaangevende huishoudmerk Brabantia, bekend om zijn mooie, stijlvolle designs voor keukenaccessoires en huishoudproducten, lanceert ‘Designed for living’. Hiermee transformeert Brabantia tot een inspirerend merk op het gebied van interieurdesign.
Brabantia werd in 1919 opgericht door een groep van 15 mensen en is sindsdien uitgegroeid tot een internationaal bedrijf met meer dan 1000 medewerkers en vestigingen in 90 landen over de hele wereld. De nieuwe visie van ‘Designed for living’ bouwt voort op 95 jaar van succesvolle ontwerpen en brengt Brabantia naar een nieuw niveau van innovatie.
Bij het nieuwe imago van Brabantia als interieurdesignmerk hoort een nieuwe uitstraling en vormgeving: een stijlvol nieuw logo, aantrekkelijke lifestyle fotografie, eigentijdse kleurenpaletten en mooie details. De frisse, inspirerende verpakkingen maken van de producten een mooi cadeau – voor uzelf of voor vrienden of familie. Het gewone buitengewoon maken.
Tijn van Elderen, CEO van Brabantia, legt uit: “Ons doel in 2014 is het leven van de mensen die onze producten kopen mooier te maken met prachtig ontworpen producten die het dagelijkse huishouden leuker maken. Producten waar ze elke dag van kunnen genieten, zolang als ze willen. Dat is ‘Designed for living’. Onze splinternieuwe collectie is het nieuwe Brabantia: nieuwe kleurconcepten, must-have accessoires en verrassende designs! Dit is het spannendste moment ooit in onze geschiedenis van meer dan 90 jaar.
“Onze transformatie tot internationaal interieurdesignmerk was voor ons een logische stap vooruit. Dit helpt ons om mensen te inspireren en enthousiasmeren, met producten die passen bij hun stijl. Wij zijn een familiebedrijf en zien de gebruikers van onze producten als een lid van de familie. Ze zijn trouw aan ons en wij hebben hen altijd in gedachten wanneer we nieuwe producten ontwerpen waarvan ze ze blij kunnen worden en trots op kunnen zijn.”
Tijn van Elderen vervolgt: “‘Designed for living’ is een geweldige kans om echt een verschil te maken. We willen de kwaliteit van Life & Living van de mensen die onze producten gebruiken verbeteren. Dat kan door ervoor te zorgen dat ze het huishouden met meer plezier kunnen doen, dankzij onze mooie en functionele